FAQ
Welkom op de Hall of Time FAQ pagina. Hier vindt u antwoorden op de vragen die het meest gesteld worden door onze klanten. Of u nu meer wilt weten over onze horlogecollecties of over onze verschillende diensten, dit gedeelte is bedoeld om u zo duidelijk en volledig mogelijk te informeren. Als u nog meer vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Hebt u de horloges die op de site staan systematisch op voorraad? En vooral die in uw selectie?
Nee, de horloges die op de site worden gepresenteerd zijn niet noodzakelijkerwijs in onze inventaris, en dit geldt ook voor de horloges in onze selectie. Het is niet mogelijk om alle modellen van een bepaald merk in de boetiek op te slaan, vanwege de omvang van de collecties. We streven er echter naar om een representatief assortiment te hebben van wat we online aanbieden, om zo goed mogelijk aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen.
Hebt u alle bandjes beschikbaar voor elk horlogemodel van de merken die u vertegenwoordigt?
Nee, we hebben niet alle beschikbare armbanden op voorraad voor alle modellen van de merken die we vertegenwoordigen. We hebben echter wel een groot en gevarieerd assortiment, en we kunnen op verzoek ook specifieke armbanden bestellen.
Hoe werkt het vervangen van een batterij bij Hall of Time of in de winkel?
Het hangt allemaal af van het model van uw horloge. Als officiële Rolex-dealer hebben wij onze eigen erkende werkplaats, waardoor wij de batterij in uw Rolex in relatief korte tijd kunnen vervangen. Voor modellen van andere merken werken wij samen met hun werkplaatsen voor onderhoud en reparatie, vanwege hun specifieke technische kenmerken en vereisten. Daarom zal de gemiddelde levertijd voor het vervangen van een batterij langer zijn.
Repareert u alle horlogemerken in uw werkplaats?
Als officiële Rolex-dealer hebben wij onze eigen erkende werkplaats die gespecialiseerd is in het onderhoud en de reparatie van Rolex-horloges. Voor modellen van andere merken voeren we een eerste controle uit in onze boetiek om de algemene staat te beoordelen. Op basis van deze beoordeling sturen we de horloges vervolgens naar de gespecialiseerde werkplaatsen van de betreffende merken. Dit proces wordt met de grootste zorg en professionaliteit uitgevoerd, in nauwe samenwerking met de werkplaatsen van de verschillende merken, zodat de kwaliteit en betrouwbaarheid van de geleverde service gegarandeerd is.
Wat zijn Brusselse Exclusieve Etiketten?
Brussels Exclusive Labels is een vereniging van luxeboetieken en boetieken van hoge kwaliteit in Brussel, met als hoofdbekommernis hun klanten een uitzonderlijke winkelervaring te bieden. Als lid zetten wij ons elke dag in om de hoge kwaliteits- en servicenormen van de BEL te respecteren, om zo een bijkomende garantie te bieden voor de uitmuntendheid van onze producten en ons onthaal.
Maakt u ook horloges in uw werkplaats?
Onze werkplaats richt zich voornamelijk op de reparatie en het onderhoud van Rolex-horloges. Wij maken zelf geen nieuwe modellen.
Hoe kan ik de echtheid van de verkochte horloges controleren?
Elk horloge dat in onze boetiek wordt verkocht, wordt geleverd met een officiële garantie en een echtheidscertificaat. Alle modellen die wij verkopen worden rechtstreeks door de merken geleverd.